Coming soon

"Na baru s Masarykem" - autorova připravovaná novela. Již brzy i na Vašem nočním stolku.

neděle 28. dubna 2013

ČLOVĚK OBSLUHUJÍCÍ VÝTAH


"Kam pojedeme, pane?" ptá se liftboy právě vstupujícího muže jménem K. do výtahu.

"Mám střešní apartmá, tak tedy nahoru." odpovídá pohrdavým tónem K.

"Opravdu pane," podívá se nedůvěřivě liftboy na K., ,,a co Vaše čtyři opuštěné děti, tři exmanželky a ta mrtvola v kufru Vašeho auta?"

"No dovolte, jak to se mnou mluvíte a odkud máte tyto informace," ptá se jej překvapeně K., ,,chcete mě snad vydírat?"

"Tyto praktiky už dávno přestaly fungovat, pane!"

"Co ode mě teda chceš, parchante?" křičí K. na obsluhu výtahu.

"Nic, jen se Vás ptám, kam pojedeme?"

"Hele, ty jeden pikolíku, víš, kdo já jsem!

"Ano pane, jste lhář, nevěrník, a vrah!"

V tom K. vytáhne z pravé vnitřní strany svého saka zbraň a střelí pikolíka přímo mezi oči. Ten se okamžitě sesune mrtvý k zemi.

"A máš to, ty hajzle!"

Muž K. opouští kabinu a přivolává si s naprostým klidem vedlejší výtah.

"Kam pojedeme, pane K.?" zeptá se z výtahu naprosto stejný pikolík, kterého před chvílí střelil mezi oči.

"To jsi ze mě děláte srandu," máchá nechápavě rukama K., ,,to je nějaká skrytá kamera?"

K. se opět chystá po pikolíkovi vystřelit, když v tom se mu rozklepají ruce a vše si uvědomí."

"Pojedeme dolů!" odpovídá s pláčem muž K.   

"Neplačte pane, peklo existuje pouze v pozemském životě," informuje muže pikolík, ,,po smrti už je vždy jen cesta do nebe, i když jste vystřelil na Boha!"

Žádné komentáře:

Okomentovat